Hispania Racing nie zdołała zrealizować ambitnych planów na dzisiejsze popołudnie – żaden z bolidów ekipy z Murcji nie dotarł bowiem do mety Grand Prix Malezji. Narain Karthikeyan pokonał zaledwie 14 okrążeń, po czym zmuszony był zrezygnować z dalszego podróżowania. Vitantonio Liuzzi przejechał znacznie więcej kilometrów i zebrał dane z 46 kółek.
Narain Karthikeyan„Zdecydowanie wolałbym ukończyć wyścig i pokonać więcej kilometrów, stało się jednak inaczej. Wystąpiły problemy z temperaturą wody – musieliśmy więc zrezygnować z dalszej jazdy aby nie uszkodzić silnika. Balans bolidu nie był najlepszy, ale zebraliśmy trochę danych z bolidu Tonio, który prawie ukończył wyścig. Szkoda, ponieważ dopiero zaczynałem czuć się komfortowo, gdy byliśmy zmuszeni do odpuszczenia wyścigu. Teraz musimy skupić się na Chinach, gdzie spróbuję dojechać do mety”.
Vitantonio Liuzzi
„Szkoda, że do ukończenia wyścigu zabrakło zaledwie 8 okrążeń. Naszym celem było właśnie pokonanie linii mety. Pojawił się drobny problem z tylnym skrzydłem i musieliśmy się zatrzymać. Szkoda, bo udało się wykonać dobry start, a ja wyprzedziłem kilka samochodów. Pierwsze okrążenie było ciekawe, ale potem zabrakło konkurencyjności, a ja straciłem pozycje. Kolejne części wyścigu były skomplikowane, ponieważ miałem problemy z tyłem auta – zaliczyłem sporo uślizgów podczas wszystkich trzech przejazdów. W przyszłości musimy intensywnie popracować nad balansem i ustawieniami. Wiedzieliśmy, że nie jesteśmy tam, gdzie chcieliśmy się znaleźć, ale dziś ważne było nabicie kilometrów i zebranie danych na temat auta. Teraz mamy więc trochę informacji na podstawie których możemy popracować”.
10.04.2011 15:19
0
Liuzzi nawet daje rade tym autkiem, jakoś sie trzymał przez te 46 kólek, liczyłem ze dojedzie, no ale niestety.
10.04.2011 15:32
0
ciekawe, kiedy wyprzedzą Virgina
10.04.2011 15:41
0
chłopaki testują, trzeba im kibicować:)
10.04.2011 16:10
0
Co za różnica czy by dojechali, czy zabrakło im tych 8 kółek?
10.04.2011 16:10
0
@3 Petrov też... nowy pakiet aerodynamiczny i zawieszenie ;)
10.04.2011 16:25
0
@5 E tam. Witalij tylko przetestował nową karę na zlecenie FIA. Teraz nie będzie kary STOP&GO tylko SKOK&GO
10.04.2011 17:09
0
cóż Liuzzi pokazuje że jest jednym z lepszych kierowców a nie to co pan z Indii
10.04.2011 17:09
0
a i jeszcze wydaje mi się że on jest jedyną kompetentną osobą w tym zespole
10.04.2011 17:43
0
@5 hahaha trafny komentarz, się uśmiałem, ja chciałem z skokami narciarskimi porównać, ale mnie uprzedzili już. Jednak szkoda mi Witka, mógł dojechać trzymam kciuki za ruska, a teraz to śmiać się trza z tego hahaha
10.04.2011 17:53
0
Liuzzi pojechał na tyle na ile pozwoliła ta konstrukcja. Może przynajmniej te dane które zebrał okażą się pomocne w ulepszeniu F111.
10.04.2011 21:28
0
Aspiracje HRT niczym amatorów stajni 24 godzinnych serii wyścigowych.
11.04.2011 09:59
0
ale to wystko tylko potwierdza regułe że w tym sporcie nie ma przypadkowych kierowców amatorów, oczywiście liczy się to błysk geniuszu ale i tak bolid decyduje o pozycji. Oczywiście nie wmówie o pojedyńczym wyścigu, ale o pewnej perspektywie.
12.04.2011 11:46
0
Dadzą rade
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się